نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 دي 1403 - 20:22

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بر بستر سامانه سامد به صورت تلفنی مطالبات مشترکان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بر بستر سامانه سامد به صورت تلفنی مطالبات مشترکان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل این شرکت، در راستای سیاست‌های دولت برای ارتقای شفافیت، پاسخگویی و تسهیل ارتباطات مردمی، در سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) حضور یافت. 

 

 

 

در این برنامه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به صورت مستقیم به سوالات و درخواست‌های مردمی پاسخ داد و مشکلات و دغدغه‌های مشترکان را در خصوص خدمات آب، فاضلاب و مشکلات مربوط به کیفیت و کمیت آب شرب مورد بررسی قرار داد. 

 

 

ابوالحسن عالی در این گفت‌وگوها تاکید کرد که شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همواره تلاش دارد تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به مشترکان ارائه دهد و در راستای بهبود کیفیت خدمات، نظارت مستمر بر سیستم‌های آبرسانی و فاضلاب را انجام دهد. 

 

وی عنوان کرد: پیگیری سریع درخواست‌ها و رفع مشکلات مشترکان از اولویت‌های این شرکت است و تمامی تلاش‌ها به‌منظور کاهش نارضایتی‌ها و ارتقای سطح خدمات انجام می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در پایان از مردم خواست تا در صورت وجود هرگونه مشکل یا درخواست، از طریق سامانه سامد و دیگر کانال‌های ارتباطی شرکت، نظرات و مشکلات خود را مطرح کنند تا اقدامات لازم در راستای رفع آن‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شود.

 

 این اقدام، در ادامه سیاست‌های دولت برای افزایش شفافیت، نظارت و ارتباطات موثر میان مردم و مسئولین صورت گرفته است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار