نوای جنوب:مدیر دیسپاچینگ و فوریتهای پاسخگویی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت: بوشهریها از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۴ هزار و ۲۳۱ تماس با سامانه 121 فوریتهای برق برقرار کردند که این وضعیت نشاندهنده اعتماد مردم به خدماترسانی این سامانه و تلاش مجموعه برای ارائه پاسخهای دقیق و به موقع است.
نوای جنوب:مدیر دیسپاچینگ و فوریتهای پاسخگویی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت: بوشهریها از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۴ هزار و ۲۳۱ تماس با سامانه 121 فوریتهای برق برقرار کردند که این وضعیت نشاندهنده اعتماد مردم به خدماترسانی این سامانه و تلاش مجموعه برای ارائه پاسخهای دقیق و به موقع است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا ماندگار در تشریح این خبر اظهار کرد: از مجموع این تماسها 280 هزار و 749 مشترک راهنمایی شدند و ۱۲۳ هزار و ۴۸۲ مورد بطور مشخص مربوط به ارتباط با نرمافزار ثبت خاموشیها بوده است.
وی بیان کرد: از مجموع 123 هزار و 482 مورد ثبت شده در نرم افزار ثبت خاموشی ها ۸۵ هزار و ۳۵۷ مورد به خاموشیهای رخداده در نقاط مختلف استان، ۲۹ هزار و ۳۰۳ درخواست روشنایی و ۸ هزار و ۸۲۲ تماس دیگر نیز جهت پیگیریهای تخصصیتر به بخشهای مرتبط در شرکت توزیع نیروی برق ارجاع داده شدهاند.
مدیر دیسپاچینگ و فوریتهای پاسخگویی 121 شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: اپراتورهای سامانه 121 شرکت با ارائه خدمات و راهنمایی ، مشاوره به نقش مهمی در تسهیل ارتباط میان مردم و شرکت ایفا کردند
ماندگار افزود: این اقدامات نشاندهنده اهمیت پاسخگویی و دقت در خدماترسانی به شهروندان است که همزمان با رسیدن فصل سرما و نیاز بیشتر مردم به حامل های انرژی این فرایند با جدیت تمام دنبال می شود.
وی اظهار کرد: سامانه ۱۲۱ بهعنوان پل ارتباطی اصلی بین مردم و شرکت توزیع نیروی برق، بهطور شبانه روزی فعالیت میکند و تمام تلاش برای ارائه خدماتی باکیفیت و رفع مشکلات مشترکان بکار گرفته شده تا سطح رضایت عمومی افزایش یابد.
ماندگار گفت: اطلاعرسانی سریع، رفع خاموشیها و رسیدگی به درخواستها، مأموریتهای اصلی این سامانه است و تعامل مثبت مشترکان با سامانه ۱۲۱ و همکاری آنها در اعلام دقیق مشکلات، به نحو ملموسی به بهبود خدمات و پایداری شبکه برق استان بوشهر کمک کرده است.