کد خبر: 45555 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 آذر 1403 - 12:02
پاسخگویی به 101مورد مطالبه شهروندان بوشهر از شرکت برق استان

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، پرویز فرزین پور گفت ، یکی از بسترهای ارتباط مردمی سامانه پاسخگویی 111 مدیریت ارزیابی عملکرد استانداری بوشهر می باشد که این مهم از طریق سامانه الکترونیکی به شرکت واصل می گردد 

 

 




نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، پرویز فرزین پور گفت ، یکی از بسترهای ارتباط مردمی سامانه پاسخگویی 111 مدیریت ارزیابی عملکرد استانداری بوشهر می باشد که این مهم از طریق سامانه الکترونیکی به شرکت واصل می گردد 

 

مدیر دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی بیان داشت ، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 101 مورد درخواست بصورت کتبی ویا در زمان حضور مدیرعامل شرکت در مرکز پاسخگویی، از طریق سامانه سامد به این دفتر واصل گردیده و با پیگیری های بعمل آمده تعداد 51 درخواست پاسخ مثبت و 29 مورد مشاوره و راهنمایی و ۲۱ درخواست غیر مرتبط ویا مغایر با مقررات بوده است 

 

پرویز فرزین پور عنوان نمود ، غالب درخواست ها تامین برق ، روشنایی ، استخدام ، هزینه های برق مصرفی و انشعاب برق و سرقت شبکه های برق می باشند

 

وی تصریح کرد ، خادمان صنعت برق استان  در راستای انجام رسالت تکریم و پاسخگویی شایسته به مشترکان ، خود را ملزم به رفع مشکلات و درخواست های هم استانی های فهیم بوشهری در کمترین زمان ممکن می دانند

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/45555