نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ثبت و پیگیری بیش از 60 هزار تماس در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه خبر داد.
نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ثبت و پیگیری بیش از 60 هزار تماس در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه خبر داد.
ابوالحسن عالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی پرسنل CRM اکیپ های امدادی آب و فاضلاب، شکستگی در شبکه را بیشترین تماس ثبت شده در حوادث آب عنوان کرد و گفت: تعداد 14000 پرونده در زمینه حادثه آب در سامانه CRM ثبت و پیگیری و رفع اتفاق شده است.
او به ثبت و پیگیری 300 فقره حادثه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین حوادث ثبت شده در بخش فاضلاب شامل انسداد سیفون و پس زدگی و نشست مسیر تاسیسات فاضلاب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارشهای پیش رو چنانچه آب پشت بام به شبکه فاضلاب شهری متصل میباشد مشترکین باید نسبت به جداسازی و استانداردسازی شبکه داخلی اقدام نموده تا از پس زدگی و ایجاد خسارت جلوگیری شود.
عالی اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل خدمات فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری حوادث، شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی 122 و مرکز CRM دریافت نمایند.
همچنین با نصب اپلیکیشین باشگاه مشتریان کلیه درخواست های خود را در به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایند.