کد خبر: 45475 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 آبان 1403 - 13:02
ثبت و پیگیری بیش از 60 هزار تماس با شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ثبت و پیگیری بیش از 60 هزار تماس در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه خبر داد.







نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ثبت و پیگیری بیش از 60 هزار تماس در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه خبر داد.

ابوالحسن عالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی پرسنل CRM اکیپ های امدادی آب و فاضلاب، شکستگی در شبکه را بیشترین تماس ثبت شده در حوادث آب عنوان کرد و گفت: تعداد 14000  پرونده در زمینه حادثه آب در سامانه CRM ثبت و پیگیری و رفع اتفاق شده است.

 

او به ثبت و پیگیری 300 فقره حادثه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین حوادث ثبت شده در بخش فاضلاب شامل انسداد سیفون و پس زدگی و نشست مسیر تاسیسات فاضلاب است. 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارش‌های پیش رو چنانچه آب پشت بام به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌باشد مشترکین باید نسبت به جداسازی و استانداردسازی شبکه داخلی اقدام نموده تا از پس زدگی و ایجاد خسارت جلوگیری شود.

 

عالی اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل خدمات فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری حوادث، شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی 122 و مرکز CRM دریافت نمایند.

همچنین با نصب اپلیکیشین باشگاه مشتریان کلیه درخواست های خود را در به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/45475