نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 آبان 1403 - 16:40

نوای جنوب:شهردار بندر دیر گفت: پروژه سایت پسماند شهرداری به مساحت ۱۵۰ هکتار با اعتبار ۵۴۰ میلیارد تومان طراحی شد که توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.





نوای جنوب:شهردار بندر دیر گفت: پروژه سایت پسماند شهرداری به مساحت ۱۵۰ هکتار با اعتبار ۵۴۰ میلیارد تومان طراحی شد که توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

مهدی عابدی  اظهار داشت: با توجه به تبعات زیست محیطی، محل دفن زباله‌ها باید ساماندهی و از استانداردهای لازم برخوردار باشند.

 

وی افزود: پروژه سایت پسماند زباله شهرداری بندر دیر با 30 هکتار درختکاری، فنس‌کشی و احداث کارخانه پسماند در زمینی به متراژ 150 هکتار جانمایی شده که بخش خصوصی در این سایت 540 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

شهردار بندر دیر بیان کرد: تولید انواع پسماند در زندگی انسان‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است و ساماندهی و مدیریت پسماند یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های شهرداری است.

 

وی اضافه کرد: عدم توجه کافی و برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی پسماندهای شهری می‌تواند آثار مخرب زیست محیطی داشته باشد.

 

حسینی رئیس شورای اسلامی شهر دیر هم اظهار داشت: امیدواریم با تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط بتوانیم در راستای ساماندهی دفن زباله‌ها به‌صورت بهداشتی و استاندارد گام‌های اساسی برداریم.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیر هم گفت: به منظور رعایت مسائل زیست‌محیطی، مکان دفن زباله‌ها باید فاصله زیادی از شهر داشته باشد لذا سایت پسماند زباله شهرداری کار مطالعات آن نهایی شده و امیدواریم که این پروژه با همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شود.

 

محمد آلبوغبیش بیان کرد: اکنون محل دفن زباله شهری بندر دیر مناسب و استاندارد نیست و این پروژه می‌تواند گام مهمی در راستای زیست محیطی داشته باشد



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار