کد خبر: 45174 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 آبان 1403 - 06:27
تقدیر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ از روشندلان جزیره به مناسبت روز عصای سفید+تصویر

نوای جنوب:نوای جنوب:پانزدهم اکتبر(24 مهرماه) روز عصای سفید (White Cane Safety Day ) نامگذاری شده  و  از سال 1964 میلادی در کشورهای مختلف جهان جشن گرفته میشود.





نوای جنوب:پانزدهم اکتبر(24 مهرماه) روز عصای سفید (White Cane Safety Day ) نامگذاری شده  و  از سال 1964 میلادی در کشورهای مختلف جهان جشن گرفته میشود.

به مناسبت گرامیداشت این روز ، یکشنبه مورخ 28/07/1403با حضوررئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری و حضور حسینی رئیس اداره بهزیستی خارگ و با دعوت افتخاری از چند تن از روشندلان ساکن شهر خارگ با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

در بین دعوت شوندگان روشندل قاری قرآن ، همچنین حافظ قرآن نیز حضور داشتند که در آغاز جلسه به بیان برخی مشکلات خود پرداخته و درخواست پیگیری و رفع این مشکلات در سطح شهر را داشتند.

دکتر علی پور رئیس شورای اسلامی شهر با تبریک فرا رسیدن روز جهانی عصای سفید، گرامیداشت این روز را نشانه  عزم ملی در جهت به کارگیری توانمندی های روشندلان و توجه  هر چه بیشترجامعه و مسؤلان به بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی روشندلان جامعه دانست و عنوان کرد: با اذعان به سیاست های ابلاغی دولت در بکارگیری افراد روشندل میبایست زمینه همکاری این شهروندان را در جامعه هموارتر نمود.

در پایان با اعطاء لوح یادبود از روشندلان و رئیس بهزیستی شهرخارگ  تقدیر بعمل آمد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/45174