نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 مهر 1403 - 22:53

نوای جنوب:نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ناحیه شهرستان دیّر؛ با اشاره به  فعالیت‌های جهادی سپاه در خدمت‌رسانی به مناطق محروم، پیوند سپاه و مردم را ناگسستنی دانست.

نوای جنوب:نشست با فرمانده سپاه دیّر؛

*ارتباط سپاه و مردم ناگسستنی است*

 

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ناحیه شهرستان دیّر؛ با اشاره به  فعالیت‌های جهادی سپاه در خدمت‌رسانی به مناطق محروم، پیوند سپاه و مردم را ناگسستنی دانست.

حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی گفت: سپاه پاسداران نه تنها در عرصه امنیت و اقتدار و استقلال کشور همواره پیشتاز و سپر مردم و انقلاب بوده است، در رفع محرومیت در سرایط عادی و توجه به کاهش درد مردم در سوانح و اتفاقات طبیعی همواره پیشتاز بوده است.

دکتر احمدی عملیات‌های اخیر سپاه پاسداران را موجب غرور ملت و همه آزادی‌خواهان جهان دانست و اظهار داشت: امروز همه فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی کشور در سایه مجاهدت پاسداران عزیز انجام می‌شود که باید قدردان آن بود.

پیگیری وضعیت مددجویان؛

*ضرورت توجه به مسکن و معیشت مددجویان کمیته امداد*

 

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در آخرین روز سفر نظارتی خود به حوزه انتخابیه، میزبان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در دفتر ارتباطات مردمی کنگان بود.

حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی در این نشست، پس از دریافت گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در چهار شهرستان جنوبی، بر ضرورت رسیدگی به مشکلات و توجه به مسکن و معیشت مددجویان این نهاد مقدس تأکید کرد.

دکتر احمدی همچنین با اشاره به کمک‌های انجام‌شده در ابتدای سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان مددجو، از همکاری و حمایت از این نهاد برای تعامل بیشتر با صنعت و بهره‌مندی بهتر از مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت و گاز پارس‌جنوبی خبر داد.

نشست با فرمانده و پاسداران سپاه کنگان؛

*حماسه جمعه نصر در سایه امنیت سپاه شکل گرفت*

 

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع فرمانده و پاسداران سپاه محمد رسول‌الله(ص) ناحیه شهرستان کنگان؛ با اشاره به سیره زندگی شهدا و سخنان سپهبد شهید سلیمانی، خودسازی را اولین قدم برای شهید زیستن و رسیدن به سعادت شهادت دانست.

حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی سپس به عملیات‌های غرورآفرین اخیر سپاه پرداخت و تأکید کرد: حماسه نماز جمعه نصر در سایه اقتدار سپاه پاسداران و نیروهای نظامی و امنیتی و ایمان و اعتقاد رهبر انقلاب به آن‌ها شکل گرفت و ملت و مسئولان هم قدردان این مجاهدت‌ها هستند که نه در جبهه مقاومت و جنگ سخت، که در سایر جبهه‌های خدمت‌رسانی و جنگ نرم هم شاهد درخشش این عزیزان هستیم.










کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار