نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مهر 1403 - 22:29
روز گذشته:

نوای جنوب:سفر نظارتی یک‌روزه عسلویه؛دو دیدار مردمی، دو آیین کلنگ‌زنی و نشست با مسئولان شهری عسلویه





نوای جنوب:سفر نظارتی یک‌روزه عسلویه؛دو دیدار مردمی، دو آیین کلنگ‌زنی و نشست با مسئولان شهری عسلویه

 

حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی، چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور در شهرستان عسلویه، کلنگ دو طرح عمرانی را بر زمین زد، با شورا و شهردار مرکز شهرستان دیدار کرد و در دو نشست جداگانه پاسخگوی چهره‌به‌چهره موکلان خود بود.

 

شروع عملیات اجرایی پارک پنج هکتاری بیدخون

در ابتدای این سفر؛ آیین عملیات اجرایی پارک پنج هکتاری شهر بیدخون که بناست پتروشیمی بوشهر با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان در بازه ۱۲ ماهه در زمین اهدایی منطقه ویژه بسازد؛ با حضور حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شروع شد.

 

شروع احداث ۱۹ دستگاه پست توزیع برق هوایی

آیین عملیات اجرایی پروژه «رفع ولتاژ و ساخت ۱۹ دستگاه پست توزیع هوایی» شهرستان عسلویه با هدف رفع ضعف ولتاژ و پایداری شبکه برق، با اعتبار ۲۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان، دومین طرح عمرانی بود که دکتر احمدی در حضور فرماندار و دیگر مسئولان کلنگ شروع آن را به زمین زد. 

 

مطالبات بهزیستی عسلویه بررسی شد

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه هم در نشست ویژه‌ای با حضور مدیرکل بهزیستی استان بوشهر و فرماندار و مسئولان شهرستان و نمایندگان شورای راهبردی و صنعت، به بررسی مطالبات مددجویان و کارکنان این سازمان پرداخت.

 

نشست با شورا و شهردار عسلویه

نشست بررسی مطالبات و مشکلات حوزه شهری «عسلویه» با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و نماینده مردم هم برنامه بعدی دکتر احمدی بود.

 

دیدار چهره‌به‌چهره با موکلان در عسلویه

رئیس کمیسیون انرژی و نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی سپس در دفتر ارتباطات مردمی خود حاضر شد و پاسخگوی چهره‌به‌چهره و تمام مراجعه‌کنندگان و موکلان خود شد.

 

دیدار چهره‌به‌چهره با موکلان در چاه‌مبارک

حضور در شهر «چاه‌مبارک» و پاسخگویی و پیگیری مطالبات موکلان در مسجد علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) هم پایان‌بخش برنامه‌های حجت‌الاسلام احمدی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان عسلویه بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار