کد خبر: 45110 ، سرويس: عسلویه انرژی
تاريخ انتشار: 26 مهر 1403 - 07:27
پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال
دکتر عبادی سرپرست پتروشیمی بوشهر:برای آیندگان قدم برداریم پتروشیمی بوشهر؛ توسعه دهنده فضای سبز در منطقه پارس+تصاویر

نوای جنوب:شرکت پتروشیمی بوشهر به منظور اجرای الزام قانونی ماده ۱۵ قانون هوای پاک، توسعه فضای سبز را در شهر بیدخون شهرستان عسلویه آغاز کرد.

نوای جنوب:شرکت پتروشیمی بوشهر به منظور اجرای الزام قانونی ماده ۱۵ قانون هوای پاک، توسعه فضای سبز را در شهر بیدخون شهرستان عسلویه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی بوشهر؛ این پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال و در مساحتی به وسعت پنج هکتار اجرا می‌شود و مطابق با ماده ۱۵ قانون هوای پاک مصوبه مجلس شورای اسلامی و تحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه و همکاری شهرداری بیدخون انجام می‌گیرد. عبدالله عبادی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوشهر، در مراسم آغاز این پروژه بیان کرد: “توسعه فضای سبز یکی از اولویت‌های ملی ماست و این اقدام نشان‌دهنده تعهد ما به مسئولیت‌های اجتماعی است. “وی همچنین بر اهمیت همکاری با نهادهای محلی و رعایت الزامات قانونی تأکید کرد و افزود که پس از اخذ مجوزات لازم، این شرکت مسئولیت خاک‌برداری، تسطیح و کاشت ۵ هکتار فضای سبز در پارک شهدای نفت بیدخون را که برآورد مالی حدود ۷ میلیارد تومان برعهده گرفته است. علی صالحی، رئیس شورای بیدخون، در این مراسم بر لزوم حمایت شرکت‌های مستقر در عسلویه از طرح‌های محیط زیستی تأکید کرد و اعلام نمود که شهرداری آماده است زمین‌های لازم را برای این‌گونه طرح‌ها در اختیار شرکت‌ها قرار دهد. او همچنین از اقدام و همکاری پتروشیمی بوشهر نیز قدردانی کرد. گفتنی است؛ پتروشیمی بوشهر با توجه به ظرفیت گسترده‌ای که در حوزه خدمات پشتیبانی دارد، قرار است طراحی و اجرای بخشی از پروژه‌ها را با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود در این واحد انجام دهد. این اقدام در بهینه‌سازی فرآیندها مؤثر خواهد بود.


















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/45110