کد خبر: 45069 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 24 مهر 1403 - 05:05
در ادامه دیدارها
دکتر موسی احمدی رئیس مجمع نمایندگان،سفر نظارتی یک‌روزه بردخون؛ از نشست با مسئولان تا دیدار چهره‌به‌چهره با مردم

نوای جنوب:حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی، دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور در بردخون، در دیدارهای جداگانه با مردم و مسئولان این بخش، پیگیر مطالبات این بخش شد.








نوای جنوب:حجت‌الاسلام دکتر موسی احمدی، دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور در بردخون، در دیدارهای جداگانه با مردم و مسئولان این بخش، پیگیر مطالبات این بخش شد.

 

بازدید از اسکله خورخان

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ابتدای سفر یک‌روزه خود به بردخون شهرستان دیّر؛ به اسکله خور خان این بخش رفت و از نزدیک در جریان آخرین روند تکمیل فاز اول این پروژه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در این بازدید که با حضور بخشدار، امام‌جمعه موقت و مدیر تعاونی صیادان همراه بود، با اشاره به پیگیری‌های خود از شیلات و برنامه‌وبودجه کشور گفت: نتیجه این پیگیری‌ها علاوه بر جذب اعتبار پروژه‌های اسکله‌های خور خان و نخل‌تقی، تخصیص سیصد میلیارد تومان اعتبار شیلات استان بود.

نماینده پیمانکار هم در این دیدار با قدردانی از پیگیری‌های دکتر احمدی تأکید کرد: مدیر شرکت پیمانکاری پیرو پیگیری‌های نماینده راهی تهران شده است تا پس از تفاهم‌نامه‌های لازم و دریافت اعتبارات گفته شده، فاز اول این پروژه در دو سه ماه آینده به پایان برسد.

 

نشست با مسئولان و شوراها

نماینده کنگان، دیّر، جم و عسلویه سپس راهی شهرداری شد و در نشست صمیمانه با شهردار، شوراها و دهیاران شهر و بخش، به گفت‌وگو با آن‌ها پرداخت.

شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش با تأکید بر ضرورت و همدلی برای توسعه و پیشرفت منطقه و قدردانی از دکتر احمدی بابت این نشست، به بیان مهم‌ترین مطالبات شهرها و روستاهای خود پرداختند.

 

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت و فرماندهی انتظامی بخش

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید یوسف بردستانی و آخرین وضعیت این پروژهٔ در حال تکمیل و همچنین نشست با فرماندهی و کارکنان انتظامی بخش بردخون از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام احمدی در این سفر بود.

 

بازدید از کارگاه یک شرکت بخش خصوصی

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در ادامه به «شرکت جهان‌تجهیز پدیده لوتوس» رفت و با تأکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و فعالیت‌های اشتغال‌زا در جریان روند این شرکت و تولیدات آن قرار گرفت.

مهندس قائدی مدیر بردخونی این شرکت هم با اشاره به حضورش در تهران و پیگیری‌های دکتر احمدی در حمایت از نیروهای بومی، آن را مایه افتخار و بی‌نظیر دانست و گفت: بدون تردید با این حمایت‌ها شاهد آینده‌ای روشن برای منطقه هستیم.

 

تسلیت به داغ‌دیدگان اخیر

دکتر احمدی در ادامه برنامه‌های خود با حضور در خانواده‌های فولادی و بحرانی، ضایعه درگذشت فرزندان و پدر این دو خانواده را تسلیت گفت و با آرزوی غفران و رضوان الهی برای آن‌ها، با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

 

دیدار با اهالی محله مسجد قرآن

نماینده جنوب استان بوشهر سپس در مسجد قرآن شهر بردخون حاضر شد و با اهالی این محله و نمازگزاران مسجد دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

نشست با مردم و دیدار چهره‌به‌چهره

پایان‌بخش این سفر نماینده جنوب استان در مجلس هم حضور در مسجد جامع و دیدار با مردم بود که از قبل اطلاع‌رسانی شده بود.

دکتر احمدی در این نشست ابتدا به بیان گوشه‌ای از پیگیری‌های خود در حوزه کشاورزی و مدیریت آن پیش از فصل برداشت و همچنین تأمین اعتبار مرحله پایانی فاز اول اسکله خور خان پرداخت و سپس تا پاسی از شب میزبان دیدار چهره‌به‌چهره حدود یک‌صد نفر از شهروندان این شهر و روستاهای اطراف شد و پیگیر مطالبات و درخواست‌های آن‌ها شد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/45069