نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 مهر 1403 - 17:19

نوای جنوب: بر این باور هستیم که با همفکری، هم اندیشی و تفکر جمعی می‌توان طریق توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهر را هموار و میسر ساخت.





نوای جنوب:سمه تعالی 

🔹 شهر زیبا و توسعه یافته ساختنی است نه یافتنی.... 

 

 اطلاعیه مهم - قابل توجه شهروندان محترم 

 

 ضمن عرض ادب و آرزوی توفیقات الهی به اطلاع میرساند:

 

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در نظر دارد به منظور توسعه هدفمند، ترسیم افق آتیه شهر، کنکاش و احصاء توانمندیها، قابلیتها و بررسی مشکلات، نیازمندیها، معضلات و مطالبات شهر و شهروندان در محله های مختلف همچنین هم اندیشی و همفکری با فرهیختگان، بزرگان، اندیشمندان و عموم ساکنین در راستای تدوین و تهیه برنامه عملیاتی و پنج ساله شهر (چشم انداز توسعه شهر) در زمینه های توسعه زیربنایی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و.... نظرات، پیشنهادات، انتقادات و ایده های ارزشمند شهروندان سرزمین نفت و نخلستان را گردآوری، ساماندهی و با افتخار مورد بهره برداری قرار دهد.

 

 بر این باور هستیم که با همفکری، هم اندیشی و تفکر جمعی می‌توان طریق توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهر را هموار و میسر ساخت.

 

 لذا از عموم شهروندان گرامی استدعا میگردد با مشارکت فعال و واقع گرایانه به پرسش نامه ای که در همین بستر طراحی و در لینک و آدرس های ذیل (تصویر پیوست) موجود است پاسخ های خویش را مرقوم فرمایید.

 

🔹 از همکاری، مساعدت، تعهد و احساس مسئولیت شما سپاسگزاریم.

 

🔹 ما شهرمان وحدتیه را می‌سازیم 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار