نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 مهر 1403 - 22:09

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، مهندس علیرضا زارعی گفت ، بالاترین سرانه مصرف برق خانگی مربوط  به شهرستان عسلویه است که به ازای هر مشترک خانگی ۱۴ هزار و ۷۳۲ وات مصرف برق دارند.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، مهندس علیرضا زارعی گفت ، بالاترین سرانه مصرف برق خانگی مربوط  به شهرستان عسلویه است که به ازای هر مشترک خانگی ۱۴ هزار و ۷۳۲ وات مصرف برق دارند.

مدیر برق شهرستان عسلویه بیان کرد ، در مبحث رفع ضعف ولتاژ  نصب ۱۹ پست هوایی در سطح شهرستان عسلویه با اعتبار ۲۱ هزارمیلیاردریال طی ۲ هفته آینده انجام گرفته است 

 وی اظهار کرد: مدیریت  برق شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۲ رتبه برتر استانی در شاخص توزیع و تامین  برق پایدار را کسب کرد.

🔹️ مدیر برق شهرستان عسلویه افزود: در شاخص قابلیت اطمینان که یکی از شاخص‌های مهم وزارت نیرو در تعیین مدیریت‌ها و شرکت‌های توزیع برتر است در سال ۱۴۰۱ مدیریت  برق عسلویه رتبه برتر استان را کسب کرده است.

🔹️ وی گفت: در سال ۱۴۰۲ از اعتبارات داخلی شرکت مبلغ  ۷۶ هزارمیلیاردریال برای توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق شهرستان انجام گرفته است در حالی که در سال جاری این رقم ۹۲ هزارمیلیاردریال افزایش پیدا کرده است.

🔹️ مهندس علیرضا زارعی اضافه کرد: شهرستان عسلویه در حوزه جذب اعتبارات داخلی یکی از مدیریت‌های برتر در استان است.

🔹️ مدیر برق شهرستان عسلویه تصریح کرد: از سال ۱۴۰۲ تا کنون تعداد ۱۰ روستا در شهرستان به منظور مقابله با سرقت و تامین برق پایدار. سیم به کابل خودنگهدار گردیده است 

🔹️ مدیر برق عسلویه خاطرنشان کرد: در یک سال و نیم اخیر شبکه توزیع روستاهای بندو، مروع، سواحل، کنار خیمه، صفیه، بنود، هاله، کلات، دهنو، بزباز تبدیل به کابل خود نگهدار شده است و کمترین میزان خاموشی در استان بوشهر متعلق به شهرستان عسلویه است.

🔹️ وی افزود: در تابستان داغ سال جاری هفته‌ای ۲ بار سیستم شبکه توزیع در شهرستان با آب مقطر شست و شو داده شد تا از خرابی و قطعی‌های بیشتر برای مردم جلوگیری شود.

🔹️ وی ادامه داد: نرخ خاموشی شهرستان در سال ۱۴۰۱ برابر آمار ۱۵۴ بود و توانستیم با زحمات شبانه روزی همکاران گرامی و سخت کوش نرخ خاموشی در سال جاری را به ۷۴ دقیقه کاهش دهیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار