نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 مهر 1403 - 16:44
دهم مهر

نوای جنوب:مهندس هاشمی، مدیرعامل هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان، به همراه هیأتی از پالایشگاه تبریز بازدید کرد. این سفر با هدف دیدار با کارکنان و مدیران و بررسی میدانی پروژه‌ها و واحدهای عملیاتی پالایشگاه انجام شد

نوای جنوب:مهندس هاشمی، مدیرعامل هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان، به همراه هیأتی از پالایشگاه تبریز بازدید کرد. این سفر با هدف دیدار با کارکنان و مدیران و بررسی میدانی پروژه‌ها و واحدهای عملیاتی پالایشگاه انجام شددر این بازدید، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های انجام‌شده و ظرفیت‌های ایجادشده توسط مدیران پالایشگاه ارائه شد. مهندس هاشمی ضمن تقدیر از مدیریت و کلیه کارکنان در اجرای برنامه های استراتژیک و تلاش‌های صورت‌گرفته، بر انتظارات سهامداران اشاره و رهنمودهایی برای توسعه و افزایش سودآوری پالایشگاه اعلام داشتند.

بخشی از  بازدید نیز به بررسی واحد اختلاط و تولید روغن پالایشگاه اختصاص یافت که با تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاه‌های مدرن با نگاه راهبردی به منظور برندسازی و امادگی در توسعه بازارهای آتی ناشی از محصولات روغن‌های پایه متنوع و به‌روز طرح جامع پالایشگاه تأسیس شده است.
مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان در این خصوص، دستورات لازم برای ایجاد یک شرکت مستقل زیرمجموعه پالایشگاه را صادر کرد. این اقدام با هدف چابک‌سازی فعالیت‌های جانبی پالایشگاه، از جمله تولید روغن موتور و سایر محصولات، و در راستای توسعه برند، توسعه محصول، افزایش سود آوری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر تأسیس خواهد شد.




















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار