نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 مهر 1403 - 12:03

نوای جنوب:«کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات، شامگاه شنبه، در اولین واکنش خود به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

نوای جنوب:«کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات، شامگاه شنبه، در اولین واکنش خود به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.نطق خبرساز کامالا هریس علیه ایران و حزب‌الله

 

هریس در بیانیه خود که متن آن در تارنمای کاخ سفید منتشر شده مشابه «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، از اقدام رژیم صهیونیستی در ترور سین حسن نصرالله حمایت و آن را «اجرای عدالت» توصیف کرد.

او مدعی شد و اعلام کرد: «حسن نصرالله یک تروریست بود که دستانش به خون آمریکایی آغشته شده بود. در ده‌های اخیر، رهبری حزب‌الله توسط او به بی‌ثباتی در خاورمیانه (غرب آسیا) و کشتار غیرنظامیان در سوریه، لبنان، اسرائیل و سراسر جهان دامن زده بود. امروز، قربانیان حزب‌الله، عدالت خود را مشاهده کردند.»

نامزد حزب دموکرات در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: «من دارای تعهدی تغییر ناپذیر به امنیت اسرائیل هستم.»

هریس در ادامه بیانیه خصمانه خود افزود: «من همیشه از حق اسرائیل برای دفاع از خود علیه ایران و گروه‌های تروریستی تحت حمایت ایران همچون حزب‌الله، حماست و حوثی‌ها حمایت خواهم کرد.»

او در ادامه مدعی شد: «من و رئیس جمهور بایدن به‌دنبال گسترش درگیری‌ها در غرب‌ آسیا و تبدیل شدن آن به جنگی فراگیر نیستیم. ما درحال تلاش برای دستیابی به راهکاری دیپلماتیک در مرز لبنان و اسرائیل هستیم تا شهروندان به خانه‌های خود بازگردند.»

هریس در تناقض با اظهارات ستیزه‌جویانه پیشتر خود، در آخر گفت: «دیپلماسی بهترین راهکار برای پاسداری از غیرنظامیان و دستیابی به صلحی پایدار در منطقه است.»



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کاملا هریس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار