نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1403 - 01:11
روزهای بهتر

نوای جنوب: اخیرا رییس شورای شهرستان عسلویه از تعامل و پیگیری مطالبات مردم توسط سازمان منطقه ویژه پارس قدردانی کرد.





نوای جنوب: اخیرا رییس شورای شهرستان عسلویه از تعامل و پیگیری مطالبات مردم توسط سازمان منطقه ویژه پارس قدردانی کرد.

 

بوهندی نجفی در دیداری کوتاه با حمیدرضا بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان درخواست هایی، از سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تشکر کرد.

 

پیشتر نیز شورای اسلامی شهر نخل تقی با نصبِ بنری در منطقه، از توجه و عنایت سازمان منطقه ویژه پارس به محیط پیرامون صنعت و انجامِ مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرده بود.

 

حمیدرضا بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در دیدار با کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس، با ابراز رضایت از خدمات انجام شده توسط این سازمان در حوزه مسئولیت های اجتماعی، سخاوت اسدی را مدیری با صبر و حوصله دانست و گفت که این سازمان را می‌توان به‌عنوان الگوی موفقی از شرکت عملیات غیرصنعتی در سایر مناطق نفتی کشور اجرایی کرد.

 

از طرفی تعامل و همسویی اسدی با حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه و رییس کنونی کمیسیون انرژی مجلس موجب شده تا خدمات صنعت نفت به شهرستان های پیرامون صنعت یعنی چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر بیش از گذشته شده و اگرچه همچنان برخی مشکلات باقی مانده که باید رفع شود اما مقایسه خدمات فعلی با گذشته بیانگرِ توجه و عنایت بیشتر صنعت نفت به مسئولیت های اجتماعی خود است.

 

اگرچه نقدها باید بیان شده و مطالبات همچنان می بایست بیش از گذشته از صنعت نفت به ویژه توسط نخبگان پیگیری شود اما رویدادهای اخیر نشان می دهد حمایت نماینده شهرستان های جنوبی استان بوشهر از سخاوت اسدی در سال های گذشته به اذعانِ بسیاری از نخبگان جنوب این استان و حتی منتقدینِ منصف نتیجه اش در حال نمایان شدن است و رضایتمندی نسبی از عملکرد وزارت نفت در این مناطق دلیلی بر این مدعاست.

 

به هر حال؛ مجموعه نقطه نظرات و رویدادهای اخیر نشان می دهد مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به درستی توانسته است تعادل و توازن را بین ساکنین منطقه و مدیران بالادستی برقرار کند که موضوعی بسیار مهم و ارزشمند است.

 

به بیان دیگر اسدی با مدیریت صحیح خود ضمن این که توانسته است برنامه ها و سیاست های وزارت نفت را در پارس جنوبی به پیش ببرد، به عنوان نماینده حاکمیت نیز توانسته است به ساکنین پیرامون صنعت در قالب مسئولیت های اجتماعی خدماتی ارائه بدهد که ماحصل آن رضایتمندی مردم و آرامش منطقه باشد.

 

اگرچه به اعتقاد نگارنده خدمات وزارت نفت در راس و سازمان منطقه ویژه پارس در ذیل آن به مردم تا رسیدن به نقطه مطلوب فرسنگ ها فاصله دارد اما اجماع و رضایتِ نسبیِ مدیران بالادستی از یک سو و نماینده مردم از سوی دیگر نشان دهنده درکِ صحیح و نزدیکی هر دو طرف به اشتراکات بوده که انتظار می رود با تداوم آن شاهد اتفاقات بزرگ در منطقه و استان باشیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار