نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 شهريور 1403 - 09:36

نوای جنوب:رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد 

 

نوای جنوب:رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) تسلیت باد 

 





 فرارسیدن ایام رحلت رحمه للعالمین، پیام آور بزرگ اخلاق، نور و راستی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی )، عموم مسلمانان جهان و همچنین مردم شریف استان بوشهر و شهر خارگ تسلیت و تعزیت عرض می نماییم

. پیروی از آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت و تمسک به آل الله یقینا تنها مسیر اتصال به منبع رحمت و نجات و رستگاری انسان است. 

بی تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد. 

اینجانبان رحلت جانگداز و ملکوتی رسول مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام هشتم شیعیان، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به عموم مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام و بویژه مردم فهیم، متدین، ولایتمدار و قدر شناس خارگ، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان، قبولی عزاداری و سوگواری های مردم غیور و مومن این دیار را در ماه های محرم و صفر را  خواستاریم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار