نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 شهريور 1403 - 14:35

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب روستای خیرآباد شهرستان دشتستان با یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب روستای خیرآباد شهرستان دشتستان با یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

 

ابوالحسن عالی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید رئیسی اظهار کرد: خط انتقال آب روستای خیرآباد 6 روستای 2 هزار و 188 خانواری با جمعیت هفت هزار و 528 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: این طرح ظرف مدت هشت احداث می شود که منبع تامین آب آن نیز خط آبرسانی کازرون است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: طول خط انتقال آب روستای خیرآباد 19 کیلومتر است که مهم ترین مزیت طرح افزایش سطح کمی و کیفی آب شرب این روستا است.

عالی ادامه داد: در این راستا از حمایت و پیگیری های موثر  استاندار محترم استان، نماینده شهرستان در مجلس و همچنین فرماندار شهرستان کمال قدردانی و امتنان را داریم.

وی افزود: در چند سال اخیر یکی از طرح های شاخص شرکت آبفا استان نوسازی خطوط انتقال و توزیع آب بوده است که این مهم در جلب رضایت مشترکان نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

عالی عنوان کرد: در  سه سال گذشته ۱۸ پروژه با مبلغی بالغ بر ۱۲۵۰ میلیارد تومان جهت ارتقا و بهبود پایداری آب شهرستان دشتستان عملیات اجریی آن آغاز یا وارد مدار گردیده است ،  با توجه به اهمیت این طرح ها ، احداث مخازن ذخیره ، نوسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع در شهرها و روستاهای استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت های مهم سال جاری محسوب می شود.

وی یادآور شد: کاهش هدررفت، افزایش سطح بهداشت و سلامت آب و هدفمندتر شدن توزیع و همچنین توزیع عادلانه آب از مهم ترین مزیت در اجرا طرح های نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و توزیع آب محسوب می شود که این مهم در استان کم آب بوشهر حائزی اهمیتی ویژه است.

همزمان با هفته دولت امسال عملیات اجرایی پنج پروژه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آغاز می شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار