نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مرداد 1403 - 10:21

نوای جنوب:مستند «روشنای دیپلماسی پارلمانی در بریکس» با موضوع دستاوردهای سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به سنت پترزبورگ ساعت 20 امشب از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

نوای جنوب:مستند «روشنای دیپلماسی پارلمانی در بریکس» با موضوع دستاوردهای سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به سنت پترزبورگ   از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

 

  دستاوردهای سفر اخیر دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب مستندی تحت عنوان «روشنای دیپلماسی پارلمانی در بریکس»   از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

گفتنی است، دکتر قالیباف اواخر تیرماه سال جاری در رأس هیأتی پارلمانی به منظور شرکت در نشست رؤسای مجالس بریکس به روسیه سفر کرد. وی ضمن سخنرانی در این اجلاس، دیدارهای مهم دوجانبه‌ای با پوتین رئیس جمهور روسیه مقامات پارلمانی این کشور و تنی چندی از رؤسای مجالس سایر کشورها داشت که نتایج راهبردی را برای کشورمان به همراه آورده است.

مستندی که قرار است امشب از شبکه 3 سیما پخش شود، مروری است بر دستاوردهای بسیار مهمی که در نتیجه سفر رئیس قوه مقننه به روسیه برای کشورمان رقم خورده و تأثیر مهمی بر آینده روابط اقتصادی ایران با کشورهای عضو بریکس خواهد داشت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قالیباف

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار