نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1403 - 12:31
با صدور بیانیه:

نوای جنوب: جعفر پورکبگانی، نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم با صدور بیانیه‌ای نسبت به برخورد سازمان بنادر و دریانوردی با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر واکنش نشان داد. وی در این بیانیه نوشت: خود را موظف به پیگیری اجرای قانون و مطالبه به حق مردم، به طور کامل و بدون حرف و حدیث می‌دانم.

 





نوای جنوب:جعفر پورکبگانی: چرا سازمان بنادر و دریانوردی قانون را اجرا نمی‌کند؟!

 

 جعفر پورکبگانی، نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم با صدور بیانیه‌ای نسبت به برخورد سازمان بنادر و دریانوردی با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر واکنش نشان داد. وی در این بیانیه نوشت: خود را موظف به پیگیری اجرای قانون و مطالبه به حق مردم، به طور کامل و بدون حرف و حدیث می‌دانم.

 

 متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

در حالیکه مطابق با بند «د» تبصره 20 قانون بودجه سال 1400، دستگاهها موظف به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر هستند، اجرای این قانون در سازمان بنادر و دریانوردی با کارشکنی مدیران آن روبرو شده است. با وجود اینکه بسیاری از دستگاهها با فراخوان نیروهای مشمول این قانون، به استقبال اجرای آن رفته‌اند، سازمان بنادر و دریانوردی در وهله اول اقدامی نکرده است.

 

مدیریت این سازمان پس از مراجعه مشمولان این قانون، درخواست ایشان برای اجرای آن را رد کرده است. پس از شکایت این افراد به دیوان عدالت اداری، دیوان رای به اجرای این قانون در سازمان بنادر و دریانوردی داده که با اعتراض این سازمان همراه شده است. دیوان عدالت اداری بار دیگر، به نفع پرسنل، بر اجرای این قانون تاکید کرده است.

 

در این شرایط، مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی، که از این حکم ناراضی است، اجرای این قانون را مشروط به تعهد مکتوب کارکنان برای خدمت در بندر چابهار کرده است. 

 

لجاجت با مردم، به طور کلی زیبنده مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیست؛ به خصوص درجایی که قانون تکالیف را مشخص کرده است. اینجانب، به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خود را موظف به پیگیری اجرای قانون و مطالبه به حق مردم، به طور کامل و بدون حرف و حدیث میدانم.

 

جعفر پورکبگانی 

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورکبگانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار