نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 مرداد 1403 - 21:33

نوای جنوب:  این اقدام مهم و زیربنایی در حالی توسط شهرداری وحدتیه صورت گرفته که این جاده یکی از محورهای مهم مواصلاتی بین استانی استانهای بوشهر، فارس و خوزستان به شمار می‌رود و به دلیل عرض کم، ترافیک موجود و آمد و رفت و عبور و مرور بالای خودروهای سبک و سنگین، تخریب و پر از چاله و چوله و... شده بود و همین امر سبب بروز تصادفات خونین و خسارت بار فراوانی شده و نارضايتي عمومی عابران، رانندگان و شهروندان را در پی داشت.

نوای جنوب: به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در روز سه شنبه ۲ مردادماه و با حضور مهندس ارشدی شهردار وحدتیه در معیت مهندس نامی نظری مدیر ایمنی و ترافیک شهرداری، عملیات عمرانی لکه گیری و ترمیم آسفالت محور مواصلاتی و جاده دسترسی به شهر وحدتیه از سه راهی (تقاطع اتوبان برازجان- شیراز) تا خروجی شهر به طول بیش از ۶ کیلومتر آغاز و اجرا گردید.

 

  این اقدام مهم و زیربنایی در حالی توسط شهرداری وحدتیه صورت گرفته که این جاده یکی از محورهای مهم مواصلاتی بین استانی استانهای بوشهر، فارس و خوزستان به شمار می‌رود و به دلیل عرض کم، ترافیک موجود و آمد و رفت و عبور و مرور بالای خودروهای سبک و سنگین، تخریب و پر از چاله و چوله و... شده بود و همین امر سبب بروز تصادفات خونین و خسارت بار فراوانی شده و نارضايتي عمومی عابران، رانندگان و شهروندان را در پی داشت.






کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار