نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 تير 1403 - 22:51

نوای چنوب:معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از خاتمه و آغاز چند پروژه‌ تحقیقاتی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و همچنین معرفی دستاوردهای فناورانه این شرکت  خبر داد.

نوای چنوب:معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از خاتمه و آغاز چند پروژه‌ تحقیقاتی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و همچنین معرفی دستاوردهای فناورانه این شرکت  خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، جعفر میگلی نژاد در تشریح دستاوردهای پژوهشی و فناوری این شرکت (از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون) اظهار کرد: قرارداد دو پروژه تحقیقاتی با دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی تهران به ارزش مجموع ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به پایان رسیده که این پروژه‌ها در حوزه بهره‌برداری انجام شده است.

 

میگلی نژاد ادامه داد: همچنین دو پروژه تحقیقاتی جدید به ارزش ۹ میلیارد ریال با دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه صنعتی شریف آغاز شده که این پروژه‌ها به موضوعات بودجه و بهره‌برداری اختصاص دارد .

 

وی با اشاره به حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی عنوان کرد: مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال برای حمایت از پایان‌نامه‌های مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در حوزه‌های مشترکین و منابع انسانی با دانشگاه شیراز و دانشگاه سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.

 

وی بیان کرد: دو اختراع جدید شامل دستگاه ضریب توان‌متر و ماده عایقی بتومین به عنوان پروژه‌های مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با دانشگاه خلیج فارس به ثبت رسیده است.

 

میگلی نژاد با بیان این که در این مدت بالغ بر ۲۰ مقاله علمی تحقیقاتی منتشر شده، از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری با چندین مراکز دانشگاهی خبر داد.

 

وی همچنین به حضور فعال شرکت در اولین جشنواره فن بازار صنعت برق ایران اشاره کرد و گفت: با حضور فعالان صنعت برق کشور از جمله مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر  سه محصول فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان برقی شامل سیستم جامع کنترل و مانیتورینگ، الکتروموتور ورنیر اسپوک و سیستم ACKA SART PLC برای ساختمان‌های هوشمند در نمایشگاه معرفی و عرضه شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار