نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 تير 1403 - 07:03

نوای جنوب:عوامل این موکب در آستانه تاسوعاو عاشورای حسینی علاوه بر پذیرایی از عزاداران حسینی در راستای مصرف بهینه آب به عنوان یکی از آموزه‌های دین مبین اسلام شهروندان را به صرفه‌جویی در مصرف آب دعوت می‌کنند . 





نوای جنوب:عوامل این موکب در آستانه تاسوعاو عاشورای حسینی علاوه بر پذیرایی از عزاداران حسینی در راستای مصرف بهینه آب به عنوان یکی از آموزه‌های دین مبین اسلام شهروندان را به صرفه‌جویی در مصرف آب دعوت می‌کنند . شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ابتدای ماه محرم حسینی با سیاه‌پوشی ، نصب بنر و برگزاری دسته جمعی زیارت عاشورا ، ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش در دشت کربلا را گرامی داشته است .

برگزاری نشست‌های تبیینی برای قیام امام حسین (ع) و ترویج امر به معروف و نهی از منکر با همکاری واحد فرهنگی و روحانی شرکت از جمله برنامه‌های شاخص شرکت آبفا استان بوشهر برای بزرگداشت این ایام به شمار می‌رود . حضور در برنامه‌های شاخص این ایام از جمله مراسم شب عاشورا و تعزیه عصر عاشورا از دیگر برنامه‌های شرکت آبفا استان بوشهر برای بزرگداشت دهه اول ماه محرم است .
این شرکت همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نیز تمهیدات لازم اندیشیده تا با افزایش پایداری آب شبکه به شکوه و عظمت مراسمات این استان بیفزاید . 


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار