نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 تير 1403 - 07:45

نوای جنوب:ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : آزمایشگاه تخصصی شرکت آبفا استان بوشهر شامل چهار آزمایشگاه باکتریولوژی آب ، سه آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی ، یک آزمایشگاه ریز آلاینده معدنی ، یک آزمایشگاه باکتریولوژی تصفیه خانه آب ، یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی تصفیه خانه آب و یک آزمایشگاه بیولوژی است .








نوای جنوب:ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : آزمایشگاه تخصصی شرکت آبفا استان بوشهر شامل چهار آزمایشگاه باکتریولوژی آب ، سه آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی ، یک آزمایشگاه ریز آلاینده معدنی ، یک آزمایشگاه باکتریولوژی تصفیه خانه آب ، یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی تصفیه خانه آب و یک آزمایشگاه بیولوژی است وی بیان کرد : در این آزمایشگاه‌ها ۱۲ آزمایشگر و ۴ نمونه بردار به طور مستمر فعال است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی نیز این شرکت در بخش کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی سه میلیارد ریال ، در تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه کلستریدیوم پرفرژنس ۵.۲ میلیارد ریال و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی قریب به ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده است .
عالی افزود : یک آزمایشگاه باکترولیوژی و یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی شرکت آبفا استان نیز  در زمینه استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ موفق به اخذ و تمدید گواهینامه شده است .
وی عنوان کرد : همچنین یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی و یک آزمایشگاه فلزات سنگین نیز در مرحله اجرا و پیاده سازی قرار دارند .
عالی اظهار کرد : شرکت آبفا استان بوشهر از لحاظ تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت های پیشگام کشور است که این مهم نویدبخش تأمین سطح کیفی آب شرب استان است .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار