نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 تير 1403 - 07:44

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این آیین با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: این عید به عنوان یکی از اعیاد مهم و برجسته جامعه اسلامی است که به زیبایی به آن لقب عیدالاکبر داده شده است.

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این آیین با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: این عید به عنوان یکی از اعیاد مهم و برجسته جامعه اسلامی است که به زیبایی به آن لقب عیدالاکبر داده شده است.بوالحسن عالی افزود: غدیرخم یک واقعه مهم سترگ در تاریخ اسلام است که منجر به تداوم رسالت انبیاء الهی و پیوند نبوت و امامت شده است.


وی ادامه داد: واقع شدن این عید در ایام انتخابات ریاست جمهوری فرصت مغتنمی است تا مردم حضور باشکوه خود در این جشن‌های این عید را به صحنه انتخابات گره بزنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: انتخابات مظهر و نماد عزت ایران اسلامی و سنگ زیرین بنای مردم سالاری توسعه کشور است که همگان باید درکی راهبردی نسبت به این رویداد سرنوشت ساز داشته باشند.

عالی افزود: در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی تمام نگاه و تمرکز خود را به انتخابات هشتم تیرماه دوخته‌اند باید حضوری پرشور و حماسی در ین صحنه رقم بخورد.

وی اظهار کرد: هر رای یک چراغ سبزی به توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی تلقی شده و همگان باید براساس ملاک‌های رهبر معظم انقلاب انتخابی شایسته و اصلح داشته باشند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار