نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 تير 1403 - 09:48
فرا رسیدن عید سعید غدیرخم

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک و تهنیت گفت.





نوای جنوب:دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را به همه حق جویان و رهروان ایمان به ویژه همکاران عزیز و اعضای خانواده بزرگ پردیس تبریک و تهنیت گفت. متن پیام ایشان به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

شکر خداوند بزرگ که نعمت اهل بیت را روشنی بخش چشمان بندگان رستگار خود قرار داد و روز واقعه غدیر خم را برای مومنان، عید مقرر فرمود.

به تعبیر ائمه معصومین علیهما السلام، عید سعید غدیر خم Ú©Ù‡ همه پیامبران به پاس داشت حرمت آن مأمور بودند، عیدالله الاکبر است Ú©Ù‡ در آن حضرت رسول(ص) با اشاره روشن، دستان حضرت ابوتراب(ع) را به عنوان «Ù…ولای» مؤمنان بالای سر برد.

فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، روز پیوند نبوت و امامت و کامل شدن آخرین شریعت الهی با نور ولایت و روز شادمانی بندگان مخلص خداوند از اعطای نعمت ولایت را به همه حق جویان و رهروان ایمان به ویژه همکاران عزیز و اعضای خانواده بزرگ پردیس تبریک و تهنیت عرض می نمایم. در این روز عزیز با فرزند غدیر، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف تجدید بیعت می کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم دل های ما را از محبت مولا علی علیه السلام و خاندان عصمت و طهارت سرشار کند.

سیدمحمدرضا میری لواسانی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار