نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 تير 1403 - 09:27

نوای جنوب:اعیاد سعید قربان و غدیر در ماه پرفیض ذی‌الحجه چونان دو ستاره تابناک در آسمان تاریخ پرفروغ اسلام درخشش دارند و هریک از این اعیاد تجلی گر بلندترین معناها چون بندگی خالصانه و عبودیت محض و ولایت مداری و تبعیت صرف از امامت هستند.





نوای جنوب:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ مولانا أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلَیْهِ السَّلاَمُ

 

اعیاد سعید قربان و غدیر در ماه پرفیض ذی‌الحجه چونان دو ستاره تابناک در آسمان تاریخ پرفروغ اسلام درخشش دارند و هریک از این اعیاد تجلی گر بلندترین معناها چون بندگی خالصانه و عبودیت محض و ولایت مداری و تبعیت صرف از امامت هستند.

رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است، غدیر روز تداوم رسالت حضرت محمد (ص) در ولایت حضرت علی(ع) و عید پیمان و عهد است. غدیر این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت بزرگ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید غدیر، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را به پیشگاه یگانه وارث غدیر حضرت ولیعصر (عج)، محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و مردم متدین و ولایتمدار بخش شبانکاره تبریک عرض نموده، موفقیت و سلامتی همگان را از درگاه خداوند منان مسألت دارم و انشاالله در روز هشتم تیرماه نیز در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری حماسه‌ای پرشور را رقم خواهید زد.

 

ابراهیم حسینی 

بخشدار شبانکاره



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار