نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1403 - 13:36
انتخاب برتر

نوای جنوب:انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پیش است. نامزدهای مختلف ایده ها Ùˆ برنامه های خود را از طریق رسانه ها اعلام کردند. 





نوای جنوب:انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پیش است. نامزدهای مختلف ایده ها Ùˆ برنامه های خود را از طریق رسانه ها اعلام کردند. 

 

✅در این بین بسیاری از مردم از خود می پرسند آیا وعده های خوش رنگ و لعابی که برخی از نامزدها ارائه می کنند ضمانت اجرایی دارد یا این که این وعده ها بر روی کاغذ دلچسب و دلنشین به نظر می رسد.

 

✅از طرفی بعضی رای دهندگانی Ú©Ù‡ با عنایتِ ویژه رفتارها، ایده ها Ùˆ برنامه های نامزدها را زیرنظر دارند تا بتوانند در نهایت انتخاب اصلح را انجام بدهند نیز از خود Ù…ÛŒ پرسند چگونه Ù…ÛŒ توان به صداقتِ در رفتار Ùˆ گفتارِ نامزدهای انتخاباتی Ù¾ÛŒ برد؟ 

 

✅باید گفت یکی از بهترین شیوه های شناسایی نامزدِ اصلح، نگاهی به سوابق و گذشته آنان است.

 

✅به بیان دیگر با نگاهی به سوابق اجرایی و کارنامه نامزدهای ریاست جمهوری به راحتی می توان به توانایی آنان در اجرا و عمل به وعده های آنان پی برد.

 

✅نگاهی به سوابق محمد باقر قالیباف نشان می دهد وی از ابتدای انقلاب تاکنون در هر سمتی که حضور داشته، تاثیرگذار و موفق بوده است.

 

✅قالیباف چه در دوران جنگ به عنوان یکی از فرماندهان میدانیِ هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی در سمتِ فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از خود مدیریتی کارآمد و درخشان برجای گذاشته است.

 

✅فرماندهی نیروی هوا فضای سپاه نیز از سوابقِ این مدیر توانمندِ اجرایی است که به اذعانِ بسیاری از کارشناسان نظامی به ویژه سردار امیر علی حاجی زاده، فرمانده فعلیِ هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، "کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و نام او هیچ کجا برده نشد و هم اکنون هم گمنام است آقای دکتر قالیباف است."

 

✅حضور قالیباف در نیروی انتظامی نیز با راه اندازی پلیس ۱۱۰ همراه بود و هم اکنون بسیاری از شهروندان با شنیدنِ این شماره احساس امنیت کرده و به محض بروز هر حادثه ای ولو بی ارتباط با پلیس ۱۱۰ اما به دلیل اعتمادی که به آن دارند، با این شماره تماس گرفته و پلیس را در جریان امور قرار می دهند.

 

✅مدیریت بر شهرداری تهران نیز توانمندی Ùˆ کارآمدی این مدیرِ توانمند را به همگان نشان داد تا جایی Ú©Ù‡ ÙˆÛŒ در سال Û±Û³Û¸Û· (Û²Û°Û°Û¸ میلادی) توسط سایت شهرداری‌های جهان، با رأی مردم، به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شد.

 

✅اکنون باید پرسید آیا این موفقیت ها در حوزه های گوناگون نشانه ای از توانمندی، کارایی و قدرت اجرایی این مدیر جهادی و انقلابی نیست؟

 

✅قالیباف از جمله مدیرانی است که پله های ترقی را آرام آرام طی کرده و با حضور در رده های مختلف مدیریتی هم در حوزه نظامی(هوافضای سپاه و نیروی انتظامی)، هم اجرایی- سازندگی(قرارگاه خاتم الانبیاء و شهرداری تهران) و هم سیاسی(مجلس) به تجربه و پختگی رسیده و اکنون می تواند به عنوان رییس جمهورِ کشورِ پهناورِ ایرانِ اسلامی، داشته ها و تجربیات ارزشمند خود را برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور به کار بگیرد.

 

**کمیته فضای مجازی ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در استان بوشهر(جهاد تبیین)*



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار