نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1403 - 21:04

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به فعال بودن 23 هزار واحد کارگری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای بزرگترین مجموعه کارگری و کارفرمایی است و توجه ویژه‌ای به مطالبات و درخواست‌های این قشر تاثیرگذار شده است.

 





نوای جنوب:بزرگترین گردهمایی  تشکلات مردم نهاد استان بوشهر در قرارگاه مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری جامعه تعاونگران، کارگران و کارفرمایان برگزار شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در  بزرگترین گردهمایی  تشکلات مردمی استان بوشهر در قالب قرارگاه مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری جامعه تعاونگران، کارگران و کارفرمایان گفت: افزایش مشارکت اجتماعی در عرصه انتخابات راهکار مهم و اساسی در حل مشکلات جامعه محسوب می‌شود.

 

 مصدق کشاورزی ظهر امروز در جمع نمایندگان کارگران، کارفرمایان و بخش‌‌های مختلف تعاونی استان بوشهر با بیان اینکه این استان در ابعاد مختلف اقتصادی، صنعتی، سرمایه‌گذاری و کارگری دارای جایگاه مهم و ظرفیت منحصربه‌فرد است اظهار داشت: در آستانه انتخابات مهم و اثربخش ریاست جمهوری در 8 تیر ماه قرار داریم، این عرصه مهم سیاسی اجتماعی با معیشت و اقتصاد مردم گره خورده است.

 

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای بزرگترین تشکیلات کارگری و کارفرمایی است گفت: 354 هزار نفر کارگر این استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که با احتساب خانواده‌شان به یک میلیون می‌رسد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به فعال بودن 23 هزار واحد کارگری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای بزرگترین مجموعه کارگری و کارفرمایی است و توجه ویژه‌ای به مطالبات و درخواست‌های این قشر تاثیرگذار شده است.

 

کشاورزی با اشاره به اثرگذاری قشر کارگری و کارفرمایی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد:  مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز تحقق مطالبات مردم در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی است.

 

وی از تشکیل بزرگترین قرارگاه انتخاباتی در تشکلات کارگری و کارفرمایی استان خبر داد و گفت: افزایش مشارکت اجتماعی در عرصه انتخابات راهکار مهم و اساسی در حل مشکلات جامعه محسوب می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر  انسجام اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: در انتخابات با حضور گسترده و مشارکت حداکثری ضمن اینکه انسجام اجتماعی شکل می‌گیرد با انتخاب کاندیدای اصلح راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود.

 

کشاورزی، خدمات ارزنده دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: در دولت آیت‌الله رئیسی تحولات مهم و اساسی در بخش‌های اقتصادی، اشتغال‌زایی و معیشتی ایجاد شد که انتخاب کاندیدای اصلح می‌تواند ادامه دهنده راه و حرکت رئیس جمهور شهید باشد.

 

وی از اقدامات مهم دولت سیزدهم کاهش نرخ بیکاری،اجرای طرح نهضت ملی مسکن،فعال سازی طرح‌های راکد و نیمه فعال اجرای روژه‌های مهم و زیرساختی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اجرای طرح ملی  کالابرگ  الکترونیک دانست و خاطرنشان کرد: در مدت سه ماه اجرا طرح کالابرگ یارانه‌ای 400 میلیارد تومان یارانه این کالاها در استان بوشهر پرداخت شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر انتخابات را یکی از جلوه‌های وحدت ملی و مشارکت دادن مردم در حاکمیت دانست و اضافه کرد: بهترین راه حل مشکلات افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و مشارکت گسترده در انتخابات نظام اسلامی را در مقابل انواع مشکلات بیمه می‌کند.

 

در این گردهمایی نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی استان به عنوان بزرگترین تشکلات مردمی در استان بوشهر همپیمان شدند تا با مشارکت گسترده در انتخابات و دعوت از جامعه هدف بتوانند همچون گذشته افتخاراتی دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیافرینند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار