نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1402 - 08:48
ششمین نشست شورای آموزش و پرورش؛

نوای جنوب:در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر، شرایط بازگشایی مدارس و نیازمندی‌های آن به‌صورت ویژه بررسی شد و اعضا بر تخصیص به‌موقع اعتبارات تملک دارایی استان به بخش آموزش و پرورش تأکید کردند.





نوای جنوب:در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر، شرایط بازگشایی مدارس و نیازمندی‌های آن به‌صورت ویژه بررسی شد و اعضا بر تخصیص به‌موقع اعتبارات تملک دارایی استان به بخش آموزش و پرورش تأکید کردند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر بر تعیین تکلیف طرح‌های بلاتکلیف و خدمات‌رسانی عادلانه به مردم تمامی بخش‌های استان تأکید کرد.


اکبر پورات گفت: باید راه‌کار‌های قانونی ساخت و نوسازی مدارس در استان شناسایی و عملیات اجرایی آن به‌موقع انجام شود تا شرایط تحصیل دانش‌آموزان در تمامی شهرستان‌ها و مناطق یکسان باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: شورای آموزش و پروش استان وظیفه پشتیبانی از بخش‌های گوناگون آموزشی و پرورشی را بر عهده دارد که در ششمین نشست، سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، وضعیت نیروی انسانی، کلاس‌ها و تجهیزات مورد نیاز بررسی شد.

علی موحدی افزود: پس از اعلام نیازها، مدیریت برنامه‌ریزی استان باید مبالغ مورد نیاز را از تملک دارایی استان به بخش آموزش و پرورش تخصیص دهد که ما امیدواریم اعتبارات مشخص‌شده از کمیته‌های برنامه‌ریزی و از محل تملک دارایی هر چه زودتر و در ماه اول بازگشایی مدارس به آموزش و پرورش استان تخصیص داده شود.

او اضافه کرد که امروز بخشی از تجهیزات مورد نیاز مدرسه‌های استان بوشهر توزیع می‌شود.

موحدی همچنین گفت: اعتباراتی نیز از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برای چهار شهرستان جنوبی استان گرفتیم که به‌زودی برای دانش‌آموزان آن شهرستان‌ها هزینه می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار