نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی بعد از بازدید، ساعاتی در واحد خدمات مشترکین شهر بوشهر مستقر و بصورت مستقیم وبلاواسطه پاسخگوی مراجعات مردمی شدند.
نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی بعد از بازدید، ساعاتی در واحد خدمات مشترکین شهر بوشهر مستقر و بصورت مستقیم وبلاواسطه پاسخگوی مراجعات مردمی شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پس از دریافت مشکلات و تقاضاهای مردم در همان مکان تشکیل جلسه داده و جهت حل مشکلات راه کارهای لازم اتخاذ گردید.
ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی هر مدیری موظف است نسبت به مطالبات و مشکلات مردم پاسخگو باشد.
وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع خط قرمز ما محسوب می شود، گفت: مدیران و کارمندان باید به موقع در محل کاری خود حاضر باشند و مردم را نباید درگیر بروکراسی اداری کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: رویکرد در دولت سیزدهم و وزارت نیرو پاسخگویی به مطالبات مردم می باشد که نظارت بر این موضوع در تمامی ادارات شهرستانها ارزیابی و بررسی خواهد شد.
عالی علت کاهش آب در برخی از روزها را خارج کردن آبشیرینکن از مدار تولید دانست و افزود: در برخی مواقع کدورت آب دریا بهدلیل طوفان و باد بالا برود که با توجه به هزینه بالای تعویض فیلتر مجبور هستیم آبشیرینکنها از مدار خارج شوند.
وی با تاکید بر مدیریت مصرف توسط مشترکان، خاطر نشان کرد: برای مدیریت بهینه سازی توزیع آب در شهر بوشهر اقدامات مشترکی با همکاری شرکتهای دانش و بنیان در دستور ما قرار دارد.