نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1402 - 17:18

نوای جنوب:نوای جنوب: به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه روز دوشنبه ۱۱  اردیبهشت ماه و به منظور نکوداشت روز جهانی کارو کارگر نشستی در سالن کنفرانس شهرداری وحدتیه و با حضور مهندس ارشدی شهردار، حجت الاسلام حسینی ریاست،  آقایان سالاری نایب رئیس، حق رو و افشاری مطلق و سرکار خانم محمدیان اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه، مدیران شهرداری  همچنین کارگران و تلاشگران واحد خدمات شهری و پسماند شهرداری برگزارگردید. 

نوای جنوب: به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه روز دوشنبه ۱۱  اردیبهشت ماه و به منظور نکوداشت روز جهانی کارو کارگر نشستی در سالن کنفرانس شهرداری وحدتیه و با حضور مهندس ارشدی شهردار، حجت الاسلام حسینی ریاست،  آقایان سالاری نایب رئیس، حق رو و افشاری مطلق و سرکار خانم محمدیان اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه، مدیران شهرداری  همچنین کارگران و تلاشگران واحد خدمات شهری و پسماند شهرداری برگزارگردید. 

 

 در ابتدای این نشست مهندس ارشدی، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر جداگانه در سخنانی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر از زحمات و تلاشهای بی منت و صادقانه کارگران شهرداری که منتج به جلب رضایتمندی عمومی شهروندان گردیده، تقدیر و تشکر نمودند. سپس چند تن از کارگران به بیان مشکلات صنفی و کاری خویش پرداختند که مسئولین حاضر قول پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات رادادند.

 

 در پایان نیز بااهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات کارگران نمونه شهرداری همچنین کارگران و تلاشگرانی که در برگزاری آئین جشن عیدانه و روز وحدتیه شاهد تلاش و زحمات آنان بودیم ، تقدیر و سپاسگزاری به عمل آمد.

 

 اسامی کارگران نمونه شهرداری به شرح ذیل است؛

🔹🔸 جناب آقای نعمت اله احمدی 

🔸🔹 جناب آقای محسن احمدی

🔹🔸 جناب آقای حسنقلی کشاورز 

🔸🔹 جناب آقای  مسعود باقری 

🔹🔸 جناب آقای  علی سلمانی 

🔸🔹 جناب آقای  مرتضی حسن پور

🔹🔸 سرکار خانم بهاره بابا احمدی 










































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار