نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 فروردين 1402 - 14:08

نوای جنوب:مهندس ابوالحسن عالی مدیرعامل ابفای استان بوشهر  با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.





نوای جنوب:مهندس ابوالحسن عالی مدیرعامل ابفای استان بوشهر  با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 

 

با درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)و با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون مقام معظم رهبری(دام عزه) و دولت محترم

 

دوازدهم فروردین، روزی بسیار مهم در تاریخ ایران است زیرا پس از قرنها سلطه و سیطره اعتقاد به نظام های مبتنی بر دیکتاتوری و سلطه فردی یا حکومتهای غیردینی و خودکامه بر مردم دنیا، سرانجام در سال ۱۳۵۸مبارزات ضدطاغوتی و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامیِ ملت ایران، به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران متولد گردید و استقرار یافت. این رویداد بزرگ، ثمره ی مبارزات ملتی بزرگ و معتقد به آموزه ها و باورهای دینی و قرآنی بود که با رهبری بزرگ مردِ تاریخ معاصر حضرت امام خمینی(ره)، نگاه مردم جهان را در قرن بیستم به سوی خود جلب کرد تا همگان دریابند که بدون وابستگی و انقیاد به سلطه قدرتهای استکباری جهان، میتوان با اتکال به خداوند متعال و با الهام و پیروی از قوانین و تعالیم نجات بخش و سعادت آفرین اسلامِ ناب محمدی(ص) با سربلندی و عزتمندی در دنیای امروز، کشوری مستقل را بنیاد گذاشت.

 

این اندیشه ی رهایی بخش در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با رای ۹۸/۲ درصدی مردم ایران اسلامی، ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران را تغییر داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بعنوان شکل نوینی از نظامهای حکومتی جهان، رسماً استقرار یافت. این نظام الهی توانست حکومتی را مبتنی بر «جمهوریت» بعنوان تجلّی مردم سالاری و «اسلامیت» را بعنوان الگوی زندگی جدیدی مبتنی بر دین اسلام در عرصه اجتماعی و سیاسی به بشر امروز ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان فراهم شود.

 

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به مردم متدین و شهید پرور استان بوشهر ، رجاء واثق دارم ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی در پاسداشت این روز بزرگ و به رخ کشیدن ظرفیت مردم سالاری اسلامی، ضمن تجدید بیعت با شهدای والامقام انقلاب اسلامی و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله العالی)، همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی، دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف سربلند و پیروز باشند.

 

 

ابوالحسن عالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار