کد خبر: 34882 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1401 - 11:15
پیام معاون استاندار بوشهر به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهردر پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین، تفکر و روحیه بسیجی را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت و فتح قله‌های عزت و اقتدار ایران اسلامی برشمرد.





نوای جنوب: معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهردر پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین، تفکر و روحیه بسیجی را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت و فتح قله‌های عزت و اقتدار ایران اسلامی برشمرد.

 

در پیام اکبر پورات آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی آسایش امروز را مدیون فداکاری و ازخودگذشتگی بسیجیانی می داند که از همه چیز خود گذشتند تا نهال نورس انقلاب و ایران عزیز پا بر جا مانده و محکم شود   به گونه ای که بسیج یک رمز است. رمز بزرگ و ماندگار عشقبازی و ایثار و فداکاری در خطیرترین عرصه های مجاهدت در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب، میهن اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) و بسیجی یک نماد و الگوی بی مانند در تاریخ مقاومت ملت است.

 

وی افزود: بسیج تشکیلاتی عظیم و مردمی است که پس از حضور موثر و مقتدرانه در دفاع مقدس و کسب تجربیات ارزشمند، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی چون بلایای طبیعی نیز منشاء اثرات مفید و موثر باشد. به نحوی که زبان از بیان رشادت‌ها و جان‌فشانی های بزرگ‌مردمان بسیجی قاصر است و قلم ناتوان.

 

این پیام می‌افزاید: بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسیده است به گونه ای که اکنون بسیج به گسترده ترین شبکه مردمی در خدمت به مردم در عرصه های مختلف تبدیل شده است و به عنوان الگو برای تمام کشورهای مسلمان و آزاده شناخته می شود.

 

در ادامه پیام آمده است: بسیج، یکی از ماندگارترین و جاودانه ترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از عظیم ترین سرمایه‌های نظام و انقلاب است که در سایه سار رهبری ها و منویات و فرامین فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای تداوم راه و هدف خویش با تمامیت قوا و انگیزه در مسیر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گام برمی دارد.

 

حضور اقشار بسیجی در بطن جامعه و در بخش های مختلف مدیریت کشوری و لشکری در سال‌های پس از انقلاب اسلامی موجب متجلی شدن نور تفکر بسیجی و انقلابی در این سازمان‌ها و ارکان شده است که اینک ما بهره‌های فراوانشان را در عرصه مدریت جهادی و انقلابی می‌بینیم.

 

“بسیجی” فرد عاشق سراز پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت می کند و شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل(ره) نقش تعیین کننده دارد.

 

پورات ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی ایران اسلامی بلاخص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و استان ولایتمدار بوشهر، بویژه شهدای بسیجی حوادث اخیر کشور بدست اغتشاشگران مزدور، هفته بسیج را به تمام بسیجیان به ویژه بسیجیان و مردم شریف و انقلابی استان بوشهر تبریک می گویم و از خداوند متعال، برای همه این عزیزان عافیت، عزت روزافزون و اقتدار و سربلندی مسئلت دارم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34882