کد خبر: 32850 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 تير 1401 - 19:16
بازدیدمدیران شهرستان دشتستان از محور مواصلاتی و ورودی شهر وحدتیه +تصاویر

نوای جنوب:  از جمله در خواستهای مطروحه بحث توسعه، ایمن سازی، تعریض و ساماندهی این محور همچنین تعیین تکلیف بحث سه راهی وحدتیه با احداث پروژه زیرگذر و روگذر بود که توسط مدیران شهر وحدتیه مطالبه گردید. در ادامه و با گذر از روستای سرقنات، وجود پیج و قوس بسیار خطرناک در خروجی روستا به سمت شهر وحدتیه مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

نوای جنوب: در این بازدید   که روز پنج شنبه ۱۶ تیر ماه صورت گرفت،فرماندار وسایر مسئولین بخش سایر مسئولین بخش حضور داشتند.

 

  در این بازدید  که از سه راهی وحدتیه آغاز گردید فرماندار و هیئت همراه با توضیحات شهردار،ریاست و اعضای شورای اسلامی، با مشکلات، کاستیهای موجود، نیازمندیها و.... همچنین اهمیت محور مواصلاتی از سه راهی تا وحدتیه، سعدآباد و آبپخش به عنوان یک محور استراتیژیک و ترانزیتی مهم که نقش اساسی در اتصال و ارتباط نزدیکتر استانهای فارس، بوشهر و خوزستان،بهبود و افزایش سرانه ورود گردشگر به استان، توسعه و احیای برنامه و طرح ملی گردشگری نخلستان و.... دارد، آشنا گردیدند.

 

  از جمله در خواستهای مطروحه بحث توسعه، ایمن سازی، تعریض و ساماندهی این محور همچنین تعیین تکلیف بحث سه راهی وحدتیه با احداث پروژه زیرگذر و روگذر بود که توسط مدیران شهر وحدتیه مطالبه گردید. در ادامه و با گذر از روستای سرقنات، وجود پیج و قوس بسیار خطرناک در خروجی روستا به سمت شهر وحدتیه مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

 

  در ادامه فرماندار محترم شهرستان دشتستان بر حل سریع مشکلات موجود، رفع نیازمندیها و پاسخ مثبت به مطالبات مطروحه تاکید نمودند. ضمنا فرماندار و هیئت همراه به زیارت قبور مطهر شهدای خوشنام شهر وحدتیه در محل پارک پارسه رفته و ضمن قرائت فاتحه به عطر افشانی این قبور پرداخته و جهت پیگیری امورات سایر روستاها و شهر سعدآباد، شهر وحدتیه را ترک نمودند.


















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/32850