کد خبر: 28168 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 دي 1400 - 20:06
دیدار با خانواده شهدا و شرکت در نشست کتابخانه ها از سوی فرماندار بوشهر +تصاویر

نوای جنوب: وی افزود : جامعه ایثارگران بویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.

نوای جنوب:دیدار فرماندار بوشهربا خانواده معظم شهید رنجبر دهقان

 

  صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر ،  بهمراه تعدادی از مسئولین ادارات با خانواده مغظم شهید رنجبر دهقان دیدار و گفتگو کردند . 

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بوشهر ،  صالح رحیمی؛ در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء والامقام  ، برای خانواده شهداء و جانبازان آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون کرد و اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است.

  وی افزود : جامعه ایثارگران بویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.

 فرماندار بوشهر تکریم و دیدار با خانواده شهدا را یک تکلیف برای مسئولان برشمرد و خواستار برنامه ریزی های منظم با هماهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان در این زمینه از سوی سایر مسئولان  شد .

  رحیمی فرماندار بوشهر،در این دیدار‌ها با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورد اظهار کرد: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد

 

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر برگزار شد

 

 جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر  به ریاست صالح رحیمی ، فرماندار شهرستان و با حضور اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار شد.

 

صالح رحیمی ، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر در این جلسه، اظهار داشت: کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی و بدون توجه به این امر موفقیتی در جامعه حاصل نمی شود. پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب محقق می شود و بی توجهی به این مهم عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بوشهرخواستار تحرک و پویایی بیشتر متولیان حوزه کتاب در این شهرستان شد و اضافه کرد: جلسات انجمن کتابخانه های عمومی به مراتب از بسیاری جلسات دیگر در حوزه های مختلف با اهمیت تر است و لازم است همه به این امر توجه داشته باشند.

در ادامه صالح رحیمی فرماندار بوشهر ، در این جلسه با اشاره به اینکه کتاب و مطالعه نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی دارد، گفت: به هر میزان از توجه به کتاب کاسته شود، مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی بیشتر می شود.

وی بیان کرد: بهره گیری از فرصت های موجود به ویژه در فضای مجازی به منظور اجرای برنامه های فرهنگی راهکاری مناسب در ارتقای شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.
















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/28168