نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 آذر 1399 - 21:12

نوای جنوب:در زمینه عمران شهری،جلوگیری از هزینه شدن بودجه تقاطع غیر همسطح  ورودی  کنگان در جای دیگر  و تلاش برای تامین اعتبار  این پروژه ،پیگیری جاده وفاق و تامین بودجه  کلان این پروژه  را از مهمترین اقدامات  خود دانست و گفت : با طرح ها و برنامه  ریزی  هایی که انجام  داده ایم ،بودجه خوبی برای توسعه چهار شهرستان جذب خواهیم کرد و در این زمینه خبرهای خوبی داریم که در آینده نزدیک  آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.





نوای جنوب:در راستای پیگیری مطالبات مردمی ،نشست صمیمی اعضاء شورای اسلامی شهر کنگان با دکتر احمدی برگزار  گردید.
در این دیدار ابتدا ،طاها دشتی مطلق رییس شورای شهر کنگان ،مطالبات  مردمی را در حوزه های مختلف  آموزشی ،ورزشی ، بهداشتی ،بیمارستان ،محیط زیست عمران  شهری اشتغال را مطرح و نامه نگاری های متعدد را که درراین زمینه  با مسولان استانی  و کشوری انجام  شده را ارایه نمود و از نماینده  مردم خواست  که در زمینه محقق شدن این مطالبات،  مساعدت های لازم را مبذول نمایند.

در ادامه جلسه شهردار کنگان از افتتاح پروژهای متعدد در دهه فجر خبر داد و گفت : تا پایان این دوره این شورا قول میدهیم که چهره شهر را متحول کنیم.
وی از عدم تخصیص اعتبارات استانی به شهرداری  گلایه کرد و گفت : همه پروژه های شهرداری #کنگان از اعتبارات داخلی است .
 دکتر جمالی خواهان همکاری مسولان رده بالای استانی و تخصیص  بودجه  برای توسعه آتش نشانی و ایجاد ایستگاه  سوم اتش نشانی کنگان با توجه به رشد جمعیت شهر نیز اشاره  کرد.

نماینده  مردم جنوب استان بوشهر  بعد از استماع سخنان  اعضاءشورا و شهردار،اقدامات  خود را در زمینه محقق شدن مطالبات  مردمی  شورا  تشریح کرد.
ایشان در زمینه  بهداشتی  از توسعه و شبانه روزی  شدن کلینک بوعلی  کنگان خبر داد و همچنین مستقر شدن متخصص رادیولوژی و تعمیر دستگاه  c-arm را از اقدامات اخیر خود در زمینه درمان عنوان کرد.
در زمینه  آموزش  هم ،تهیه  تبلت برای دانش آموزان ،توسعه  مراکز دانشگاهی فنی ،تلاش  برای بهره برداری از 22  پروژه ساخت مدرسه تا خرداد  سال آینده را اهم فعالیت خود عنوان کرد.

در زمینه عمران شهری،جلوگیری از هزینه شدن بودجه تقاطع غیر همسطح  ورودی  کنگان در جای دیگر  و تلاش برای تامین اعتبار  این پروژه ،پیگیری جاده وفاق و تامین بودجه  کلان این پروژه  را از مهمترین اقدامات  خود دانست و گفت : با طرح ها و برنامه  ریزی  هایی که انجام  داده ایم ،بودجه خوبی برای توسعه چهار شهرستان جذب خواهیم کرد و در این زمینه خبرهای خوبی داریم که در آینده نزدیک  آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در پایان نیز  از سوی شورا  و شهردار کنگان از تلاشهای  6 ماهه دکتر احمدی تقدیر به عمل آمد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار